sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Super! am spus.
Am facut blog prieteni, dupa atatea cereri era cazul sa ma aplic.

Azi 7 ianuarie a luat nastere blog-ul " Romani in Italia". Mi-am spus ca nu pot sa stau cu mainile in san, NU POT. 
Va intrebati cu ce voi incarca paginile albe insetate de informatie proaspata? raspunsul il aveti in nevoile voastre. Vreti sa plecatii in Italia? Sunteti in Italia? Lucrati? Calatoriti? Informatii de care voi aveti nevoie si eu pot sa vi le pun la dispozitie cu indemanare, calm, precizie.
 Informatii juridice si sociale care va vor lumina in raporturile voastre cu cetatenii, institutiile si autoritatile din Italia.
 Acest blog este in serviciul vostru, al nostru tuturor celor care avem contact cu Italia.
NICIODATA PROBLEME, INTOTDEAUNA SOLUTII!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu